BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Monday 16 July 2012

rinDu Si geDix aku !

heyy heyy heyy sayang !
saya hope awak bace post saya nehh .
malam nehh saya na berjiwang sikit :)
sayang . .
saya rindu kad awak tao !
rindu sanad2 !
saya tahu kita da ta slalu bersama mcm dulu lagy .
saya terpaksa tinggalkan awak kad sana tok conte study .
sayang . .
saya hope awak dapad saba tunggu saya .
saya pomish , saya takkan sesekali menduakan awak .
awak penah cakap kan ,
"mesti pergi atas 1 niad jhe, untuk study"
ok babe , dun wury . .^^
sayang . .
awak jage diri baek-II tao .
saya tana bile saya balik , ada something bad terjadi kad  .
awak paham tho .
lastly , sayang . . 
ta sabar na balek raya jumpe awak !
na baru raya warna same tao . 
macam tahun lepas . 
hehehe :)
oklah :)
i just want to say that
I LOVE YOU SO FUCKING DAMN MUCH ! !


Yeayy , kami memang GILE =.=


sweet memury ^^

No comments:

Post a Comment