BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Thursday 6 June 2013

Masa berjalan dengan pantas :)

shuuhhh ! !
p main jejauh wahai si labah-labah . .
masa untuk meng'update belog setelah lama menyepi :)
sorry to ols readers .  .
mendiamkan diri bukan bermakna aku lupa , 
kesibukan membuatkan aku tiada masa untuk mengepost something dalam belog nehh 
*acececehhh ayad tabley blah >.<
 Bismillahirahmanirahim
MASA BERJALAN DENGAN PANTAS
aku bukan lagi student di KMJ 
kini aku bergelar ex-student di KMJ
maka segala yang kulalui di KMJ hanya tinggal kenangan
MASA BERJALAN DENGAN PANTAS
terpaksa kutinggalkan sahabat-ii & roomates yang telah menemani dan menceriakan hidupku 
sepanjang keberadaan aku di KMJ
disanalah aku menyedari apa itu SAHABAT
terima kaseh kawan :)
MASA BERJALAN DENGAN PANTAS
aku kini bukan lagi berumur 18 . .
now i'm 19 years 3 days :)
mencari perubahan dalam diri supaya lebih bersikap matang 

Namun !
walaupun MASA BERJALAN DENGAN PANTAS
Aku masih lagi gadis biasa yang serba kekurangan
aku masih lagi setia bersama dia
aku masih lagi perlu berjuang untuk mengejar cita-cita
aku masih lagi perlukan tunjuk ajar dari yang pakar

SEMOGA KEJAYAAN MENYUSURI AKU 
Aminnn
my BFF 
seriously , i miss both op you so damn much !  

Account 17 :)

my latest pic :)
 
    

No comments:

Post a Comment